Merel is genomineerd!

1 juli 2019

Heel trots is het bestuur op de nominatie van Merel op de site van Longkanker Nederland. Ze is genomineerd voor de GLCC Journalism Award 2019. Die wordt uitgereikt aan mensen die de meeste aandacht vragen voor longkanker in de media. Merel is vanwege haar enorme inzet en continue vraag om aandacht hiervoor, naar ons idee, natuurlijk heel terecht genomineerd. Via onze site en de Stichting blijft iedereen ook op de hoogte. Daarnaast is ze heel actief als PAR lid en wordt ze inmiddels veel gevraagd als spreker op wereldwijde congressen. Komend weekend zit ze bijvoorbeeld in Frankfurt voor het bijwonen van een Masterclass Patient Advocacy . In september mag ze 2x naar Barcelona; begin september om te spreken op de WCLC en eind september op de ESMO. Ook is ze gevraagd om in november in Rome te gaan spreken voor een Italiaanse patiënten organisatie. Als boegbeeld van onze Stichting manifesteert zij zich dus steeds meer als spreekbuis en daar zijn wij enorm trots op. De nominatie is al een mooie waardering , dat ze dus gezien en gehoord wordt.

Zie hier de link: