Fietsseizoen begonnen!

23 maart 2018

Het fietsseizoen is weer begonnen en wij gaan ook weer los!

Zondag 1 juli 2018 gaan we weer meedoen aan Haren-Haren. Op die manier blijven we aandacht vragen voor het doel en de missie van onze Stichting.

Ons plan voor dit jaar is om het ‘peloton Merels Wereld’ minimaal 2x zo groot als vorig jaar (36 deelnemers) te maken. Iedereen die vorig jaar heeft meegedaan heeft er behalve een mooie ervaring ook een prachtig wielershirt als herinnering aan overgehouden. Dat willen we dit jaar weer aanbieden!

Wil jij ook zo’n prachtig, uniek wielershirt en bovendien onze stichting steunen, stuur dan een mail naar steun@stichtingmerelswereld.nl. Geef gelijk je maat shirt door en de afstand (105 of 165 km) die je wilt fietsen. Via de doneerpagina op de website kun je het bedrag storten.

Deelname via ons kost € 35, (all-in). Daar zit inschrijfgeld, koffie, drankje na afloop en het unieke wielershirt bij inbegrepen! LET OP: deze actie loopt tot 1 mei 2018 i.v.m. het bestellen van de shirts.

Heb je al een Merels Wereld wielershirt en/of meld je je aan na 1 mei dan kost deelname € 17,50. We hebben er zin in!

Tot 1 juli!

Bestuur Stichting Merels Wereld