Gepost op 14 augustus 2017

Tönnis naar Rome 2017

Tönnis fietst elk jaar in 5 weken ergens naar een speciale stad of plaats in het buitenland. Dit jaar was dat via Frankrijk naar Rome. Tönnis is gestart op 2 juli 2017 met onze stichting in Haren (start toertocht Haren-Haren) en kwam aan in Rome op 9 augustus 2017 na 3113 kilometer!

Onderweg heeft prachtige herinneringen verzamelt en heel veel mensen ontmoet. Dat hebben we ook gemerkt in donaties via onze site. In totaal heeft hij dus 3113 km gereden en dat betekent € 31,13 in het kader van #1centperkilometer.

Waardeer je de inspanning van Tonnis en wil je ons op deze manier steunen? Dan kun je dit bedrag doneren via onze website!

Enorme dank aan Tonnis voor zijn inspanningen en aan u als donateur.

Rome, 9 augustus 2017

Een nieuwe weg naar Rome! Het zit er op, maar uiteraard zijn er nog vele wegen te gaan. Vooruit, en met het vizier naar een nieuwe horizon. Na Santiago 2 jaar geleden, wederom een onbeschrijflijke ervaring, die ik koester en dicht bij me zal houden.

Wherever, whernever. Met dank aan alle mensen, die me onderweg, en thuis, op hun manier hebben gestimuleerd en hebben bijgestaan. Ik hoop dat we met z’n allen een positief vervolg kunnen vinden en vooral in het nu gaan leven en wat angsten overboord zetten. Ik probeer met een tiental foto’s de hoogtepunten te kunnen samenvatten en we ergens in september kunnen balansen wat het opgeleverd heeft.

Op m’n weg terug naar Groningen. Treinend, fietsend en met de auto. Plan is om de Palio 16 augustus nog mee te pakken. En dan terug naar, stromend water, elektriciteit, een dak, tv, gasfornuis en vers gezette koffie. Ave. It’s been emotional.

Tönnis

Tonnis2 IMG_2795 IMG_2796 IMG_2797 IMG_2798 IMG_2799 IMG_2800 IMG_2801 IMG_2802 IMG_2803 IMG_2804 IMG_2791 IMG_2792 IMG_2794 Rome