Haren-Haren 2020

5 februari 2020

Op zondag 5 juli 2020 fietst Merels Wereld wederom mee met de 8e editie van Haren-Haren!  Zo vragen we ook dit jaar weer aandacht voor het doel en de missie van onze stichting.

Het thema van Haren-Haren dit jaar is 75 jaar Vrijheid en Vitaliteit. We willen graag aansluiten bij dit thema en hopen op 75 deelnemers in het mooie shirt van Merels Wereld! Veel wielrenners die de vorige edities van Haren-Haren met Merels Wereld meemaakten hebben naast de prachtige ervaring ook een prachtig wielershirt als herinnering overgehouden.

Wil je dit bijzondere jaar (weer) meefietsen met Merels Wereld en daarmee onze stichting steunen? En spreekt het thema 75 jaar Vrijheid en Vitaliteit je aan? Dan zien we je graag op 5 juli 2020!

Ook dit jaar is er weer de mogelijkheid om in een Merels Wereld wielershirt (editie 2020) van start te gaan (let op: bestellen voor 1 mei)! Als je een wielershirt van een eerdere editie hebt kan dat natuurlijk ook gewoon.

Kosten deelname: € 20,00
Kosten deelname + wielershirt Merels Wereld: € 40,00

Bij de prijzen is inschrijfgeld, koffie, drankje en veel gezelligheid inbegrepen!

Met sportieve groet,
Bestuur stichting Merels Wereld