Haren-Haren 2019

21 maart 2019

Op zondag 7 juli 2019 fietst Merels Wereld weer mee met de 7e editie van Haren-Haren!  Zo vragen we ook dit jaar weer aandacht voor het doel en de missie van onze stichting.

We hopen dat er op 7 juli a.s. weer een mooi peloton wielrenners in het shirt van Merels Wereld aan de start zal staan. Veel mensen die de vorige edities van Haren-Haren met Merels Wereld meemaakten hebben naast mooie ervaringen ook een prachtig wielershirt als herinnering overgehouden. Ook dit jaar is er weer de mogelijkheid om in een Merels Wereld wielershirt (editie 2019) van start te gaan (let op: bestellen voor 1 mei)! Als je een wielershirt van een eerdere editie hebt kan dat natuurlijk ook gewoon.

Kosten deelname: € 17,50
Kosten deelname + wielershirt Merels Wereld: € 35,00

Bij de prijzen is inschrijfgeld, koffie, drankje en veel gezelligheid inbegrepen!

Wil je dit jaar (weer) meefietsen met Merels Wereld en daarmee onze stichting steunen? Meld je dan HIER aan en vul het online formulier in, de rest wijst zich vanzelf! We kijken ernaar uit je te zien op 7 juli 2019!

Mocht je toch nog vragen hebben over Haren-Haren 2019, neem dan contact met ons op via dit contactformulier.

Met sportieve groet,

Bestuur stichting Merels Wereld