Haren-Haren 2021 gaat door!

28 mei 2021

Er kan dit jaar gelukkig toch een editie van Haren-Haren worden verreden. Op zondag 4 juli a.s. Als bestuur hebben we gesproken over in welke vorm we mee kunnen doen. Zeker is dat er helaas geen nieuwe editie shirts beschikbaar zijn. Dit heeft te maken met de (lange) levertijd en de onzekerheid over het al dan niet doorgaan van het evenement vanwege de coronaregels. We vragen nu aan de deelnemers die eerder hebben meegedaan om in hun mooie Merelswereld shirt te gaan rijden, zodat we toch nog wat aandacht kunnen genereren. We hebben nog een klein aantal shirts liggen van andere jaren die we kunnen uitlenen / verkopen. Meld je dan even via ons mailadres: stichtingmerelswereld@gmail.com. Dan kunnen we kijken of er nog een shirt beschikbaar is voor je. Kosten voor het shirt zijn € 25,-.

Iedereen die mee wil doen zal zich dus via de site van Haren-Haren zelf moeten aanmelden.

Deelnemen | Haren – Haren, de fietstoertocht van Haren Groningen naar Haren Ems

We zouden het heel tof vinden als er weer zoveel mogelijk van die prachtige Merelswereld shirts te zien zullen zijn!

Een donatie blijft altijd welkom en wordt zeer gewaardeerd!