Gepost op 24 juni 2022

Stichting als goed doel

Het is altijd een hele eer, als de stichting als goed doel wordt gebruikt.  En dan bij gelegenheden die niet door onszelf zijn georganiseerd. Lieve mensen die met pensioen gingen, klimwedstrijden wonnen,  12 marathons liepen, verjaardaggeld doneerden, scholen die een sponsorloop organiseerden, voetbalteams met Stichting Merels Wereld shirts en zelfs hele goede doelen weken. Maar ook bij begrafenissen. Kortom, we voelen ons gesteund.

Merel spreekt veel mensen over de werkzaamheden en het belang van de stichting. Over de noodzaak tot samenwerken, over het belang van onderzoek, over patiënt gedreven onderzoek. En deze enthousiaste verhalen werpen hun vruchten af. Brystol Myers Squib organiseert wereldwijd elk jaar een goede doelen actie. Country to country for cancer! Meer dan 90 medewerkers fietsen door 7 landen om geld op te halen. Prachtig initiatief en we willen dit graag uitdragen!

Als stichting zijn we lid geworden van de UICC (www.uicc.org). Dat was nodig, om het sponsorgeld later te kunnen ontvangen, wat bij elkaar wordt gefietst.  Zie hieronder de fundraise pagina. Ook jij kunt doneren. Geweldig toch!

C2C4C 2022 The Netherlands (The Coastbusters)- Supporting Merels Wereld by The Dutch Team (fundrazr.com)