Gepost op 12 februari 2015

Nagenoeg schoon

Vandaag bij de longarts het mooie nieuws te horen gekregen dat de chemo is aangeslagen. De CT scan laat bijna geen lymfeklier of tumor zien. Tuurlijk wil je dat je dan ook helemaal schoon bent, maar de longarts gaf aan dat dit toch echt de uitslag was waar hij op had gehoopt. Ook de bloedwaarden laten een onveranderd goed beeld zien.

Helemaal blij natuurlijk, al blijven we wel in de 3 wekelijkse chemokuur als ‘onderhoudskuur’.  Gelukkig niet de kuur waarbij ik nog moet blijven overnachten, maar een kuur, die slechts 1 1/2 uur duurt. Niet meer als een zeekoe in het ziekenhuisbed liggen door de hoeveelheid vocht dat binnen komt. Laten we hopen dat de bijwerkingen ook zo blijven zoals het nu is.

Het is nu van belang dat de progressievrije periode zo lang mogelijk duurt, al hebben we dan nog wel de medicijnen die goed tegen de ROS-1 mutatie werkt!

Vanavond als feestmaal pannenkoeken gegeten, dus de hoeveelheid suiker is gelijk weer veel te hoog….

Voor nu lekker genieten! dat is het belangrijkste. En zoals ik me nu voel, lukt dat heel aardig

5 reacties op “Nagenoeg schoon”

1. Miranda schreef:

Hey Merel,

Goed nieuws! Mooi man. Vanuit Amersfoort wordt er met je/jullie meegeleefd!
    Overigens vind ik dat je een ‘lekkere pen’ hebt; een latent talent dat zomaar aan de oppervlakte komt…. (moet je iets mee doen, misschien iets met Communicatie ofzo..-:).

Tot snel in Grun,

Dikke tuut,
    Miranda

2. britt schreef:

Jeeeeeeee!!!Fantastisch meis….
    Ook vanuit Rotterdam wordt er heel erg meegeleefd!

xxxx
    Britt

3. Esther schreef:

Goed nieuws!!!!! ik weet hoe fijn dit is om te horen….geniet ervan 😀

4. Anne Marie van Veen schreef:

Geweldig!!! En nu leven en leven!!!

5. Meino schreef:

Wat fijn voor jullie, we leven mee, ook met dit fijne nieuws!